دریاچه قو


چقدر این دریاچه مصنوعی کنار دانشگاه زیباست.

نمی دانم این اجنبیها چه علاقه ای به طبیعت دارند و چرا اینقدر سعی می کنند طبیعت را در زندگیشان دخالت دهند؟ شاید به خاطر آرامشی است که طبیعت در ذات خود دارد. چند روز پیش یکی از بچه ها می گفت که اینها در تقسیم نعمت هم از ما جلوتر بوده اند!

به نظرم رسید که نه، خدا نعمت را به همه یکسان بخشید اما اینها قدر آن را دانستند و شکر نعمت را به جا آوردند پس نعمتشان بیشتر شد و ما قدر نمی دانیم، پس از نعمت بی بهره می شویم. همین نگهداری این دریاچه با آن قوهای زیبایش چه چیزی جز شکر نعمت است؟

اینجا اساساً دریاچه های کوچک طبیعی و مصنوعی زیاد است. در اطراف هرکدام هم سعی شده امکاناتی برای تفریح مردم فراهم شود. اگر بخواهم تصویری از موقعیت شهر و دریاچه های اطراف آن ارائه کنم، بهترین مثال سرابهای اطراف کرمانشاه است که شاید از برخی جهات طبیعت زیباتری هم داشته باشند اما...

بله، اما کافیست روش نگهداری و رسیدگی به آن سرابها را با این Lake ها مقایسه کنیم تا باز هم حرص بخوریم ، جوش بیاوریم و مو سفید کنیم! من از این کلمه اما خیلی متنفرم!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:27 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
نظرات جالبی دارید.در صورت امکان دایره افکار خود را باز تر کنید.و کمی هم از خودمان هم بنویسد.
موفق باشی

دوست عزیز سلام

از لطفتان ممنون. گرچه کاملاً متوجه منظور شما از باز کردن دایره افکار و نوشتن از خودمان نشدم ، سعی خواهم کرد تا حد وسع و توانم به توصیه شما عمل نمانم. قطعاً راهنمائیهای بیشتر دوستان کمک شایانی خواهد بود.

[ بدون نام ] جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.soonaz.weblog.com

سلام.وبلاگ بسیار متنوعی داری.من که خیلی خوشم اومد.
حتماٌ بهتر هم خواهد شد.
موفق باشی

سلام متقابل

از لطفتان بسیار سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم این صفحه را پربارتر کنم. باز هم ممنون.

پانته آ شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ق.ظ http://ghorbatestan.blogspot.com

دوست عزیز,

اگر به عرایضم عنایت بیشتری کرده بودید متوجه میشدید که به حضور محترمتان در باب پاک کردن دشنامهایی که از آنها سخن رفته بود اطلاع رسانیده ام.

لطفتان پاینده.

سرکار خانم پانته آ

بنده متوجه نکته مذکور نشدم و می بخشید. اما دشنام و توهین در هر شکلی زشت است چه در قالب لطیفه و جه در غیر آن. امیدوارم جنابعالی هم در انتشار لطیفه های فمینیستی خود بیشتر رعایت جوانب ادب و احترام را بنمائید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد