پاسخیه!


برادر عزیزی به نام محمدرضا اسدی ذیل مطلب طنز کیهانی تذکری به حقیر داده اند که به جاست. جناب آقای اسدی، بنده هم کاملاً با شما موافقم که فحاشی امری مذموم است و بنده هم از آنجائیکه یک آدم معمولی هستم (مثل تمامی انسانهای دیگر) از این قاعده مستثنی نیستم. اما توجه بفرمائید که اسم آن چیزی که کیهان نوشته است نیز طنز نیست و باز توجه بفرمائید که عنوان مطلب بنده «طنز کیهانی» بود. قصد من فقط این بود که ببینیم چه راحت می شود به روش کیهان فحاشی کرد و آن را طنز نامید.

برادر محترم، بنده هم یک زمانی فقط رسالت و کیهان می خواندم و خیلی هم به امثال برادر حسین شریعتمداری و سایر برادران به ظاهر مخلص که مجال نام بردن از آنان نیست علاقه داشتم، اما...

بله باز هم این کلمه اما ... . بنده ادامه نمی دهم ولی خواهش می کنم شما هم که از طرفداران آقایان هستید، مدتی تأمل بفرمائید، کلاه خود را قاضی کنید، اندکی بی طرفانه تحقیق بفرمائید تا کنه فاجعه را در یابید و بینکم و بین الله تحقیق کامل بفرمائید و منصفانه قضاوت کنید.
 
اگر آقایان (چپ و راست، محافظه کار و اصلاح طلب، خلاصه از هر گروه و دسته) فقط به فکر دنیای خود باشند، وضعیت بنده و شما که به دنبال ایشان می رویم خیلی اسفناک خواهد بود. بترسیم از روز داوری که:

روزی که پیشگاه حقیقت شود پدید
شرمنده رهروی که عمل بر مجاز کرد
نظرات 1 + ارسال نظر
ترنج سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 03:58 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

آره - الان توی آی سی یو بیمارستان شرکت نفت.
هنوز بی هوش - ولی ازدیروز سطح هوشیاری بالاتر اومده
به نقل از مکالمه مستقیم با خود هومن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد