عدالت از راه رسید!!!

خبر:

در خبرها آمده بود که بله، به درخواست آقای نیروی انتظامی، آقای مرتضوی - دادستان عمومی و انقلاب تهران - حکم بازداشت سعید عسکر و همدستانش را صادر کرد و متعاقب آن خبر رسیده که ایشان بازداشت شده اند (یا للعجب، به حق چیزای ندیده و نشنیده، بلا به دور، دوره آخرالزمون شده ننه!)


اطلاعیه رسمی:

تبریک - تبریک - تبریک
عدالت از راه رسید
آب زنید راه را ...

برای یک تروریست زندانی و تبعیدی، که مدتهاست با عدم حضور در محل زندان و تبعید باید فراری محسوب شود، بالاخره بعد از مدتها گردنکشی و قلدری مجدداً حکم بازداشت صادر شد!!!

دانشجویان عزیز نگران نباشید و غم به دل راه مدهید. ایشان و همپالگیهای فاضل، انسان و دلرحمشان در اسرع وقت در تجمع بعدی شما حاضر خواهند بود.

فعلاً به جشن و پایکوبی بپردازید که فرشته عدالت از راه رسید!
نظرات 3 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:54 ب.ظ

امشب برای اولین بار فرصتی شد تا وب لاگ تو رو بخونم

فقط می تونم بگم متاسفم !
تو واقعا قاطی کردی !
از مدتی پیش آشکار شده بود به هرحال امیدوارم ...

یادم می آید وقتی حادثه ۱۸ تیر اتفاق افتاد، من با ناراحتی به دفتر کار رفتم. یکی از دوستان که مشغول طراحی یک موقعیت کاری بود که به حساب خودش ( ودیگر دوستان مربوطه!) خیلی نون و آبدار بود وقتی خبر را شنید چیزی شبیه این گفت که خوب چه کار کنیم که زدند و لت و پار کردند و بر فرض کشتند، دانشجوها می خواستند شلوغ نکنند. و من آنروز حیرت کردم که چطور یک آدم می تواند اینقدر با احساس و نوعدوست باشد، که چطور علی (ع) گفت به خاطر کندن خلخال از پای زن یهودی اگر یک مسلمان از ناراحتی بمیرد رواست و ما جرئت می کنیم که خود را حتی دوستدار او بدانیم. آقای یک دوست، اگر شما همان دوستی که هیچ، اگرنه که نمی دانم چرا فکر می کنی قاطی کرده ام. اگر صلاح دیدی می توانیم بیشتر صحبت کنیم، اگر هم نه که باز هم به کلبه محقر بنده سر بزن.

ترنج سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:00 ب.ظ http://toranj.blogsky.com/

خطاب به این آقای (یک دوست) میگم:
برگشتنی ات نیست چو رفتی رفتی

آقا محسن خبری ازت نیست...!

منصور جان

آن را که خبر شد خبری باز نیامد

از اظهار لطفت در پیامهای قبلی ممنون. ببخشید یه مدتیه سرم خیلی شلوغ شده بود. انشاءالله به زودی خواهم آمد! باز هم از محبتت ممنون، بینهایت.

Amir پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:08 ق.ظ http://toranj.blogsky.com

Agha Mohsen, che begooyam ke digar zabaan harfii baraaye goftan nadaara. Jenabe aghaye saied Khaan e Asgar va daro daste as ashaab hastando va kasaniike joz haghiigat chizi nemigand dar bande zagiir. Nemidonam cheraa maa az tarikh dars nemigiriim, Tariikh Estalin haa, Hitler haa va mohammad Ghajaarhaaye ziiyad dide. Baz Ham nemiibe???/ Khodaa Be dade Irane maa berese.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد