تف بر سیاست!


در روزنامه ای خواندم که جمعیت ایران فردا در اطلاعیه ای به رئیس جمهور حمله ور شده است که چرا لاله و لادن در سنگاپور جراحی شده اند و چرا پاره های تن این مملکت زیر دست پزشکان سنگاپوری (و البته از سایر ملل) رفته اند و قس علی هذا.

سؤال من این است که در این ۲۹ سال آقایان و افراد مورد حمایتشان کجا بودند؟ شما که حتی از سوء استفاده از زنده بودن آنها هم کم نگذاشتید و بدون اطلاع و رضایت خانواده شان رسماً در تلویزیون به بهانه آنها و برای کمیته امداد گدائی کردید، حالا دست از سر مرده شان هم بر نمی دارید و می خواهید از جنازه آنها هم بهره برداری سیاسی کنید؟ ای تف بر سیاست که کرامت انسان را اینگونه لگدمال آمال کثیف و هرزه می کند.
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.andishepooya.persianblog.com

.ما بی چرا زندگانیم / انان به چرا مرگ خود اگاهانند.../ . راه را خود لاله و لادن انتخاب کردند....کسی حق دخالت در تصمیم دیگران رو نداره . در ضمن چرا قبل از رفتن اونها اعتراضی نشد ؟!! جمعیت ایران فردا چرا یهو الان پیدا شد ؟؟

ترنج پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ب.ظ http://toranj.blogsky.com/

آره !
یه گزارش هم واشنگتن پست از قول نمی دونم کی کی چاپ کرده که چرا در سنگاپور عمل شدن و...
تو ۸ ماهی که اینا اونجا بودن این آدما کجا بودن. آقای خاتمی اینا توی اتاق عمل بودن یه توجه ملوکانه کرد. قبلش کجا بود؟ خوب میفرستاد یه جای خوب!

احسان جمعه 20 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:23 ب.ظ

از این به بعد هر کس بخواد بره خارج عمل جراحی باید اول از آقایون اجازه‌شو بگیره بعد بره که بعد از مردنش ازش استفادهء ابزاری نکنن. خنده‌داره نه؟

صادق شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:25 ق.ظ http://sadeghkhan.blogsky.com/

سلام .
استفاده ابزاری از هر موضوعی روش متداول جامعه امروز ماست. ایا علت این نیست که کسی پاسخگوی رفتار ؛صحبت و ... در مقابل مردم نیست و ایا این نتیجه اختلال در روابط مردم و احزاب و... بجای یک رابطه همراه با تعامل نیست. چرا نخبگان ما همیشه مایلند که مارا ابله فرض کنند.

یک سیاسی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:55 ق.ظ

این سوء استفاده کنندگان در هر صحنه ای هستند و فقط مختص سیاست نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد