فاعتبروا یا اولی الابصار

گزارش زیر را بخوانید از سایت بازتاب متعلق به سردار رضائی و ببینید که عطش قدرت چه سان آدمیزاده را متحول می کند.

روزنامه‌های آلمانی، به نقل از منابع نزدیک به دستگاه‌های اطلاعاتی غرب، خبر از فعالیت شمار زیادی از کارشناسان ایرانی برای دست‌یابی پنهان به بمب هسته‌ای دادند.


به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، دو روزنامه آلمانی «اشپیگل» و «سونتاک» اعلام کردند بیش از 70 تا 90 کارشناس زبده هسته‌ای ایران به طور پنهانی در این بخش فعالیت می‌کنند که اولین بمب‌های هسته‌ای دست‌آورد این افراد، به زودی آماده می‌شود.


«القناة» به نقل از این دو روزنامه نوشت، ایران تجهیزات پیشرفته‌ای در زمینه ساخت کلاهک‌های هسته‌ای و دوربین‌های فوق‌العاده مجهز به سیستم سریع را از اروپا خریداری کرده است که دانشمندان بحث و پژوهش خود را در قبال این سیستم‌ها، به کمک وزارت دفاع این کشور آغاز کردند.. از آن گذشته جمهورى اسلامى ایران اقدام به تهیه دوربینهاى فوق العاده سریع و همچنین افزارهاى مولد اشعه ایکس نموده است. با کمک این افزارها میتوان انفجارهاى آزمایشى را مورد تحقیق قرار داد. جمهورى اسلامى همچنین سرگرم کار بر روى مواد منفجره مخصوصى است که بوسیله آنها کلاهکهاى اتمى فعال میشوند.


این دو روزنامه می‌نویسند، هرچند ایران بارها حسن نیت خود را برای همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اعلام کرده است اما هنوز عملا با بازرسی بی‌قیدوشرط آژانس موافقت نکرده است.

از آقای رضائی (که سالهاست هوس به تن کردن قبای ریاست جمهوری را دارد و با همین هوش شعار جریان تازه و خط نو را علم کرده و مانورهای آزادی طلبانه و روشنفکرنمائی می دهد) می پرسم:

انتشار چنین گزارشهائی در شرایطی که تمام دنیا شامه تیز کرده تا بوی نامطبوع بمب ایرانی را حس کند به چه معناست؟ شاید بگوئید این فقط نقل قولی است از چند روزنامه آلمانی و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد. بسیار خوب، پس می پرسم: چه طور است که شما برای انتقاد از وزارت خارجه دولت خاتمی از تحلیل جزئی ترین و بی اهمیت ترین مسائل هم فرو گزار نمی کنید،‌اما در مورد این اخبار و گزارشهای خطرناک فقط به نقل قول اکتفا می کنید بدون هیچ تحلیل یا تکذیبی؟ آیا جز این است که می خواهید صحه ای بگذارید بر این اخبار و پز بدهید که ما هم در آستانه تولید بمب اتمی هستیم؟ براستی نتیجه این الدروم بلدرومها چیست؟ کدامین کشور جهان با این اطوارهای چندش آور توانسته است محبوبیتی برای خود کسب کند؟ آقایان، دوران صدام با آن نظامی گری افراطی و استبداد وحشیانه به سر آمد. تو را به خدا و به آن چیزی که اعتقاد دارید دست از این بازیهای سیاسی بردارید و کمی هم به فکر این مملکت و مردم باشید.

باز از شما می پرسم: بمب اتمی را کدام ضرورت استراتژیک در دنیای امروز دیکته کرده که شما چنین شادمانه در دام صهیونیستهای نابکار افتاده اید؟ پاکستان را با داشتن چندین کلاهک هسته ای چه شد که در جریان افغانستان هیچ نکرد جز پادوئی و نوکری آمریکا؟ هیچگاه فکر کرده اید که اگر دولت ژنرال مشرف مردمی بود و نه کودتائی، بی داشتن بمب اتم می توانست کاسه لیسی آمریکا را نکند حال آنکه با داشتن آن چاره ای جز حرف شنوی ندارد؟ کدامین مصلحت ما را وا می دارد اینچنین بر کوس ماجراجوئی بکوبیم؟

بنگریم بر احوال اطرافیانمان و عبرت بگیریم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بارانه شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ http://maaan.blogspot.com

مثل پدربزرگ های صد سال پیش که می خواستن به زور ترسوندن بچه ها رو مطیع کنن ، اینها هم همه رو می ترسونن ... داخل با مردم یه جور ، سیاست خارجی شون یه جور ... دقیقا مثل پدرسالارها ...

با این تفاوت که عواقب اینجور ترساندن خیلی وخیم است.

گوشه گیر چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.gooshegir.blogspot.com

این بمب اتم خوبه بالاخره یا نه ؟!!!!!!!!!

نیکروز پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.nickrooz.com

سلام واقعا وبلاگ خوبی دارید لطفا به سایت من هم یه سری بزنید ممنون و متشکر www.nickrooz.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد