پروتکل الحاقی - ترکمنچای!


دیشب با یکی از آشنایان عزیزم در ایران تلفنی صحبت می کردم. ایشان پزشک است و آدمی است با هوش، با سواد و روشنفکر. به من می گفت بله پروتکل را هم با قدرت امضاء کردیم (با تمسخر) و تظاهرات هم کردیم، دیگر کم از امضا کنندگان ترکمنچای نداریم! دیدم متأسفانه تبلیغات برادر حسین و برادر حسن و دکتر علی و دکتر اردشیر (محمد جواد) ظاهراً اثرات عمیقی گذاشته است. دوستان عزیز، برادران گرامی لطفاً متن پروتکل الحاقی را مطالعه بفرمائید و به بنده هم بگویید شباهت آن به ترکمنچای چیست؟ این پروتکل فقط یک الحاقیه است به قرارداد NPT (منع گسترش سلاحهای هسته ای). در هیچ کجای آن اشاره ای به از دست دادن سرزمین یا حاکمیت ملی یک کشور نیامده. تمامی بازدیدها باید از قبل به اطلاع برسد با تمام جزئیات (فرقش این است که زمان بازدید ممکن است آنقدر فشرده تعیین شود که کسی فرصت مخفی کاری نداشته باشد). این حرفهائی که مطابق این پروتکل آژانش می تواند اطاق خواب فلان و بهمان را هم بازدید نماید در هیچ کجای این پروتکل یا در خود پیمان NPT ذکر نشده است. اگر به عراق استناد می کنید باید خدمتتان عرض کنم که بازرسی از کاخهای صدام و قس علی هذا هیچ ارتباطی به این پروتکل نداشت بلکه بر اساس قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل انجام گرفت. تو را به خدا کمی مطالعه کنید. هر حرفی را که می شنوید باور نکنید. آی مردم ....

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام . خوبی ؟؟ وبلاگت خیلی باحاله ... مخصوصا یه جورایی خیلی جدید می نویسی.... دمت گرم. حتماً یه سری هم به وبلاگ من بزن...مطالب جالبی پیدا می کنی... راستی اگر هم مایل باشی میتونیم تبادل لینک کنیم !! . اگر هم خواستی می تونی توی سایت www.isatisweb.com هم عضو بشی ... راستی ؛ اگر بخوای ؛ من می تونم یه وبلاگ با امکانا ت بیشتر از جمله آپلود کردن عکس بهت بدم توی همین سایت ایساتیس وب ... پس اگر که مایل بودی بهم یه ای-میل بزن و نام وبلاگی که می خوای و یه توضیح درباره ی اون بده ...قربانت...محمد

برار جان، ممنون اما این همه وعده دادی و دهن ما رو آب انداختی آخرشم یه آدرسی چیزی به جا نگذاشتی. آخه خودت بگو من چه جوری وبلاگت رو پیدا کنم؟ ... دمت گرم و سرت خوش باد، سلامم را تو پاسخ گو ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:20 ب.ظ

خوب چرا میزنی ؟
تازه کی از اصل مطلب خبر داره اینقدری که فکر میکنی مساله بدیهی نبوده
یادت باشد انسوتری

اصل قضیه خیلی روشنه عزیز. البته خیلی مفصل است و در این مجمل نمی گنجد اما مسأله این است که ما فرصت سوزی می کنیم. اگر همین پروتکل را چند ماه پیش پذیرفته بودیم اینطور در تنگنا قرار نمی گرفتیم و زبانمان هم دراز بود. فرصت دفع الوقت بیشتری هم داشتیم چون قدرت مانور دیپلماتیک بیشتری پیدا می کردیم و ...

بهزاد پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:19 ب.ظ http://gas.persianblog.com

قرار بیاین تهران نه! عزیز جان من نمیدونم این مرتیکه روحانی کیه مملکت جمهوری اسلامی دیکه اینم ابوموسی اشعری
عزیز جان من به شما لینک دادم شما نمی دی؟! گفته بودین زمان ما مفید.. زمان شما... خبر ندارین الان تو دوره ما ۱۵ نفر بیلیارد بازی می کنن ۵-۶ نفر گیتار می زنن موسیقی گوش کردنا هم ببتی فراوون یه روز یه معلمی کلودیو لوپزو گفت جنیفر لوپز من یکی کف کردم این همه آدم جنیفرو می شناسه
۱

آقا بهزاد،
با همه آره با ما هم آره؟
اولاً) لینک ثابت در این وبلاگ تابع اصولی است و به همین دلیل است که تعداد لینکهای ثابت اینجا کم است. این البته لزوماً به این معنا نیست که به شما لینک نمی دهم.
ثانیاً) لطف کنید بفرمائید کجا به وبلاگ بنده لینک داده اید؟ من هر دو آدرسی را که شما از خود به جا گذاشته اید چک کردم.
ثالثاً) بیلیارد یا نواختن گیتار چه اشکالی دارد ببم جان؟ شناختن جنیفرلوپز هم فقط نشانه اطلاعات بیکران آدم است! آخه تو این دنیا اطلاعات مفیدتر از این کم پیدا میشه آدام باید بره اینا رو حفظ کنه دیگه.
رابعاً) منظورت از ابوموسی اشعری را نفهمیدم. یعنی به نظرم قیاس مع الفارق است.
خامساً) باز هم به من سر بزن، یواش یواش داره اوضاع احوال مفید دستم میاد!!!!
سادساً) نصفش شوخی بود به خودت نگیر رفیق

تا بعد

بچه مفیدی شنبه 3 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ب.ظ

بهزاد تو هم؟ هی این ترنت هی اون ترنت الهی بمیری با اون چت
بهزاد(یه چیزی میگن ناراحت نشیا): اقا ترنج که لینک نداد این ناشناسم همینطور! بیا خودم دو تا لینک بهت بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد