رمضان سلام


اول از هر چیز حلول بهار قرآن و ماه پر برکت رمضان را تبریک عرض می نمایم. بنده را هم در این ماه عزیز، در کنار سفره های افطار و سحری و بعد از نمازهایتان از دعا فراموش نکنید. رمضان در غربت، صفای رمضانهای ایران را ندارد و این دومین رمضانی است که اینگونه بر من می گذرد. البته انشاءالله ماه رمضان بعدی در کنار شما خواهم بود.

دوم اینکه پاسخ نظرات مطالب ۲ و ۴ آبانماه نوشته شده است. تشکر می کنم از دوستانی که قدم رنجه کرده اند و این وبلاگ را با کلام گرمشان مزین نمودند.
نظرات 11 + ارسال نظر
بهشت دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:10 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com


http://ramazan.persianblog.com/
سلام غریبه آشنا
چگونه این لینک را میشه گذاشت
این اولین بار است که می خوام لینک بذارم

دوست عزیز سلام

هر کاری کردم نشد نحوه لینک دادن را اینجا بنویسم. بلاگ اسکای بازی در میاره. اگر خواستید، یه ایمیل به من بزنید به سرعت توضیح را برایتان ارسال می کنم. ممنون

خاله نسرین دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:30 ق.ظ http://nasrin161.blogsky.com

با سلام
حلول ماه رمضان بر شما و تمام مسلمین و حق جویان جهان مبارک باد
امید وارم موفق باشید و مارا از دعای خیر فراموش نفرمائید


خاله نسرین عزیز

انشاءالله بر شما هم مبارک باشد و موفق باشید. چشم، شما هم ما را دعا کنید.

روبی سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:05 ق.ظ http://roobipire.blogspot.com


از همین حالا ندید ( البته اگه عمری باقی باشه) روز دوم ماه رمضون سال بعد مهمون خودمی :) جای ذیگه قول نده

روبی جان

ممنون، حتماً خدمت می رسم به شرطی که روز سوم ماه رمضان آینده شما مهمان من باشی. به امید دیدار در آینده نزدیک و طاعاتت هم قبول باشد.

بارانه سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:13 ق.ظ http://maaan.blogspot.com

نماز و روزه هاتون قبول ...

از شما هم قبول باشد و انشاءالله رمضان پر خیر و برکتی داشته باشید...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:03 ب.ظ

رمضان ماه میهمانی خداست
ماه خدا غریب نیست حتی در غربت
مگر اینکه دوست داشته باشید در ترافیک دم افطار اذان
موذن زاده را از بلند گوی مساجد بشنوید

دوست عزیز

وقتی کتاب خدا غریب است و مهجور، ماه خدا هم می تواند غریب باشد. ضمناً شنیدن اذان دم افطار پشت ترافیک و دیر رسیدن به سفره افطاری هم صفای خاص خودش را دارد. پاینده باشی و طاعاتت قبول انشاءالله

محمد حسین سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام
۱.مرد خدا به مشرق و مغرب غریب نیست.
۲.من از دیار حبیبم نه از بلاد غریب.

سلام علیک و رحمة الله

موجم که سفر از وطنم دور نسازد
آوارگیم باعث دوری ز وطن نیست

بهزاد چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:18 ب.ظ http://gas.persianblog.com

تو رو خدا ببین دو تا نظر برای شما نوشتیم این ترنج حسودیش شد! من هنوز تو مفیدم ودل. می خواد بمونم پس نتیجه اخلاقی اینکه بهتون میل می زنم! بعدش نگفتین داریم میاین ایران یا نه ! آخرشم اینکه من به شما لینک دادم اونم قرمز که همه برن توش اگه ما (تیم گس) شرایط شما رو داشتیم لینک بدین وگرنه مشکلاتو بگین!

بهزاد پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:16 ق.ظ http://gas.persianblog.com

هنوز در انتظار لینک ای غریبه از کجایی؟! عزیز جان ما به دلایل متعددی نمی تونیم تبلیغات کنیم لطف کنین لینک بدین خیلی حالمون گرفته می باشد برار! این همه مطلب می نویسیم هیشکی نمی خونه!

آقا بهزاد

دلخور نباش، من همیشه وبلاگ گروهی شما را می خوانم و ممنونم از اینکه به من لینک داده اید. پرسیده ای که ملاک دادن لینک چیست، ملاکها من این است:

۱- سایت مربوطه باید عقاید دیگران را محترم شمارد
۲- حتی الامکان باید شناخت شخصی از صاحبان آن داشته باشم
۳- مطالب سایت فرا شخصی ! باشد (ادای ادبیات سیاسی را در آوردم)
۴- مطالب منتشره در سایت باید سطح پختگی قابل قبولی داشته باشد (سایتهای ته گرفته، سوخته، نیم پز یا نپخته قبول نیست!!!)

البته منظورم از مطالب بالا جسارت به سایت شما نبود (که سایت خوبی هم هست به اعتقاد من) ولی معتقدم هنوز مطالبتان به آن حد از پختگی نرسیده. البته استعدادش را دارید و انشاءالله به زودی می رسید!!!‌ اما جدای از شوخی، سایت خوبی دارید و مطمئنم که بهتر هم خواهد شد. لینک هم به موقع، عجله نکن آقا بهزاد ...

زیگیل پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:50 ب.ظ http://zigilll.blogsky.com

سلام
اولا رمضان مبارک باشه ایشالله و هر حاجت (شرعی!!!) داری بهش برسی
دوباره اولا مرسی از کامنتهات و تشکر از تصحیح - انقدر اعصابم خرد بود وقتی مینوشتم که از دستم در رفت. متاسفانه این تیپ ایرانی تو اینجا کم نیست.
دوما جویای احوال هستم از طریق حسن
عزت زیاد

زیگیل عزیز!

ممنونم، رمضان شما هم مبارک. ببینم حال و هوای رمضان توی ینگه دنیا چطوریه؟
باز هم ممنون از اینکه به من سر زدی و از اینکه جویای احوال هست. من هم همیشه حال و احوالت را از حسن می پرسم. این تیپ ایرانی که گفتی اینجا هم پیدا میشه، کرچه فکر کنم ما انواع عجیب ترش را هم داریم!

موفق و شاد باشی
کرتیم ...

بهزاد شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:08 ب.ظ http://gas.persianblog.com

جوون های این مملکت ترکیدن اینقدر صبر کردن باشه ما هم صبر می کنیم ! ولی یکی از شعرهای خودمو اون پایین بلاگ(نه سایت) نوشتم حتما بخون!؟

ارغنون سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.shabestaneentezar.persianblog.com/

دوستان عزیز !
با ما همراه شوید در شب ۲۱ ام ماه مبارک رمضان، بیایید تا کیسه بر زمین مانده مولا علی(ع) را بر داریم به دل شب بزنیم تا شاید لبخندی کمرنگ بر لب محرومی بنشانیم!
این تجدید عهدیست در یاری مستمندان و ادانه سیره ایشان در فقیر نوازی و یتیم نوازی ...
منتظر یا علی گفتن هایتان هستیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد