حسنی، و باقی قضایا


۱) پیش از هرچیز این قسمت از افاضات جدید جناب حسنی را بخوانید تا هم تجدید روحیه ای کرده باشید و هم فاتحه ای نثار خودمان:

حسنی، ‌امام جمعه ارومیه گفت: اگر پولهایی که در نوروز و سیزده بدر خرج می‌شود، صرف حساب 100 امام‌(ره) می‌کردیم مشکل مسکن بسیاری از افراد فقیر جامعه حل می‌شد. نوروز باعث شده که ایران در زمینه تصادف رتبه اول جهان را داشته باشد. اگر پایبند ولایت هستیم باید نگویند که ایران نخستین کشور دارنده تعداد تصادف در دنیاست. منبع: پیک ایران به نقل از امروز

۲) این یار وبلاگی ما هم تا شروع به نوشتن کند فکر کنم قرنی طول بکشد. درد منصور را در تیم ترنج حالا دیگر درک می کنم. گل می گفتند و در می سفتند قدیمیها که: کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من.

۳) پیش از عید رفته بودم برای معاینه چشم. اینقدر شیرتوشیر بود که داشتم از تمدید اعتبار گواهینامه پشیمان می شدم. کلی هم جای شما خالی به جان فرماندهان محترم نیروی انتظامی دعا و ثنا کردیم. کسی نیست بگوید وقتی عرضه ندارید یک کار معمولی را مدیریت کنید با کدام جسارت بیت المال را صرف هزینه های بیخودی مثل راه اندازی مثلاً دولت الکترونیکی و ایضاً تبلیغات آنچنانی می کنید. مردم هم که ماشاءالله همگی داود خطر و اسی سیاه تشریف دارند. هرکس به هر بهانه ای می رفت جلو و خودش را توی صف جا می زد. خلاصه باغ وحشی بود ...

زیاده جسارت است. تا پیام بعدی بدرود.

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

سال نو مبارک !
هم تیمی وبلاگ پیدا کردی؟ کیه؟
یه خبرایی هم شنیدیم مبارکه ایشالا...

روبی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ http://roobipire.blogspot.com

...مثله اینکه خبراییه به سلامتی......اگه نوشته خودت رو بذاریم کنار نظر منصور ... ..
اون تیکه حسنی هم شاهکار بود.....فک کنم همچین بد هم نمیشد اگه حسنی مدیر صدور گواهینامه میشد...

منصور دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ب.ظ http://toranj.blogsky.com

فقط می تونم بگم:
هی بل بل بل بل بل .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد