To be or not to be, this is the question


مدتهاست که می خواهم تعطیل کنم این دکان را. به این نتیجه رسیده بودم که وبلاگ دکان خودنمائی است. پس خواستم تعطیلش کنم از بیخ و بن و پاک کنم هرچه تا الان بوده را. حتی می خواستم از رؤیای نیمه کاره هم بیرون بیایم. ولی نشد به دلایل عدیده.

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم           بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم

پس می نویسم ولی قطعا با سبک و سیاق جدید و با مطالبی که باید متفاوت باشد از گذشته اینجا. البته اینکه چه باید بنویسم و این سیاق جدید چه باید باشد هنوز بر خودم هم چندان مکشوف نیست ولی به یاری حق می یابم آن را. قدر مسلم در پیوندهای این جا نیز تحول خواهد آمد و تغییر شاید که فاحش باشد ولو به حذف برخی یا اغلب آنها منجر شود. می گویید مگر چه تعداد پیوند اینجا هست که اینطور شلتاق می کنی. می گویم که وقتی چیزی را می خواهی از بنیان عوض کنی باید مقیاست را بزرگ و بزرگتر ببینی. و دست آخر این که مرا یاری کنید در این راه جدید.
نظرات 2 + ارسال نظر
کودک ۱۸ ساله چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:41 ب.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

امیدوارم توی سبک و سیاق جدیدت موفق باشی.

آوای من چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ http://avayeman.blogsky.com

من هم مدتیه کم و بیش دارم به این مسئله فکر می‌کنم . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد