شراکت


خیلی بده که مدتی با خودت درگیر باشی و نتونی مشکل خودت رو حل کنی ...
خیلی بده که یکی را دوست داشته باشی ولی طرف دائم بذاره تو کاست ...
خیلی بده یه نفر که برات خیلی کارا کرده، تو هم بهش خیلی محبت کردی، معلوم نیست برای چی تو رو به هیچی حساب نیاره ...
خیلی بده که به یه چیزای معتقد باشی ولی بقیه پشیزی برای اعتقادت ارزش قائل نشن، در همون حال از تو انتظار داشته باشن سفت و سخت به اعتقاداتشون پابند باشی ...
خیلی بده هر جا راه می ری بوی بدبختی و نا امیدی رو احساس کنی ...
خیلی بده که ...

چقدر قرقرو شده ام تازگی ...
چقدر پر مدعا ...  کجایند مردان بی ادعا ...

و دست آخر اینکه خیلی بده وبلاگ داشته باشی و ده روز یه بار، دو هفته یه بار توش مطلب بنویسی ...

تصمیم گرفته ام که این وبلاگ رو به شراکت بگذارم. یه نفر هم پیدا شده که فعلاً قبول کرده شریک بشه، امیدوارم پشیمان نشه. خوب اگه پای دیگری هم هست بسم الله. یه email مایشه.

واگویه ها - تنهائی


نمی خواستم این کلبه را به شکوی بیالایم. نمی خواستم حدیث نفس باشد در اینجا. نمی خواستم کام کسی را تلخ کرده باشم. اما نمی شود. گاهی آنچنان تنها می شوم که همدمم می شود همین قلم شکسته و سینه سفید این تار عنکبوت جهانی. راستی این چه حکمتی است که آدمیزاد را اجتماعی آفرید در حالی که تنهاست. تنهای تنها. می گویند چون آدمی را آفرید همه صفاتش را با آن نفخه آسمانی در وجودش دمید. پس این تنهائی هم می تواند از آن باشد؟ ... دلا خو کن به تنهائی که از تن ها بلا خیزد ... و نمی دانم که این تنهائی خوب است یا بد؟ می سوزم و می سوزم اما دریغ که کسی نیست آتش دلم را فروبنشاند. سهل است، نفت هم به آن می ریزند. گاه فکر می کنم به این عبارت دعای فرج که می گوید: و ضاقت الارض و منعت السماء ... راستی به جائی می رسد انسان که می خواهد این قفس تنگ زندگی را در هم بشکند و پرواز کند تا فراسوی آسمانها ... بگذرد از همه کس و همه چیز ... و شگفتا که می خواهد این کند تا از تنهائی برهد ولی این سفر ممکن نیست جز به تنهائی! خدایا توئی یاری بخش و به جانب توست شکوی ...

مگر خضر مبارک پی تواند     که این تنها به آن تنها رساند

فأین تذهبون ... ؟


نتایج انتخابات تهران نشان داد که آقای حدادعادل نفر اول پست آبادگران (فهرست رهبری) تنها 5/13 درصد آرای واجدان شرایط را به خود اختصاص داده است. یک صاحب‌نظر سیاسی با اعلام درصد فوق به روزنت امروز گفت از یک میلیون و 842 هزار و 403 رای آقای حداد عادل 842645 رای کسب کرده است که کمتر از نیمی از آرای نفر اول مجلس ششم (محمدرضا خاتمی با 1794365 رای) است. وی افزود نفر بیست و ششم منتخب مردم تهران در مجلس ششم آقای دعایی بود که 889986 رای کسب کرد که 50 هزار بیشتر از رای آقای حداد عادل نفر اول انتخابات مجلس هفتم است.

محمدکاظم انبارلوئی سردبیر روزنامه رسالت گفت: اتحادیه اروپا به زودی خواهد فهمید که در تهران یک دولت و یک مجلس مقتدر وجود دارد که باید مناسبات خود را با آنها تطبیق دهند. اظهارات مقامات اروپایی نوعی مداخله و نقض حقوق ملت ایران است ولی آینده روابط ایران و اروپا روشن‌تر از آن است که از لابلای این حرف‌ها آن را مخدوش ببینیم.

علی سعیدی عضو جامعه روحانیت گفت: اگر دولت بنا بر انجام خدمت دارد، این مجلس (هفتم) در اصول و مبانی با آن همکاری بیشتری خواهد داشت. چنانچه برخی اجزای دولت بخواهند برخی روش‌های گذشته را ادامه دهند، ممکن ا ست زمینه چالش میان این دو قوه فراهم شود. مجلس هفتم بنا بر معاوضه و ایجاد مزاحمت برای دولت ندارد و برای دولت که افراطی‌گری‌های برخی ضربه خورده است، در این دوره مجلس زمینه مساعدی فراهم خواهد شد.

یک شخص آگاه به سایت امروز گفت دخالت فراوان بسیاری از فرماندهان سپاه و بسیج در انتخابات به نفع محافظه‌کاران در انتخابات گذشته سابقه نداشت. وی افزود برای مثال در برخی پادگان‌ها شناسنامه سربازان را می‌گرفتند و پس از مهر خوردن به آنان برمی‌گرداندند و خودشان برگه رای را پر می‌کردند.

دادستان مرتضوی انتظار دارد که مدیرمسئول یاس نو از درج نامه سانسور شده نمایندگان مجلس به مقام رهبری عذرخواهی کند تا شاید این روزنامه باز شود.

.
.
.

زنگها برای که به


صدا در می آیند؟